Troye Sivan - Dance To This ft. Ariana Grande

Над видео могла бы быть ваша реклама.
1283129 ratings | 83121065 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


Troye Sivan - Dance To This ft. Ariana Grande

“Dance to This” feat. Ariana Grande available now: Order 'Bloom' on CD, white vinyl, album bundles, and more! Follow me! Credits: Director: @bardiazeinali Director of Photography: @stuart_winecoff Steadicam: @yoshisteadiop Production: @prodn_artandcommerce Edit + Post Production: @willhtown for @modern.post Troye Stylist: @lorenzoposocco Makeup: @jameskaliardos Hairstylist: @lucas.a.wilson Manicurist: @megumiyamamotonyc Ariana Stylist: @mimicuttrell Makeup: @patrickta Hairstylist: @thejoshliu Set Design: @laurennikrooz Casting: @jv8inc Color: @timmasick Movement: @brilovelife @iamskot Extra’s Stylist: @emilypaulaldrich Video Commissioner: @kevinkloeck Lyrics: Young ambition Say we’ll go slow but we never do Premonition: Seeing me spending every night with you Yeah under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you Don’t need no place to go Just put on the radio You know what I wanna do We can just dance to this Don’t take much to start me We can just dance to this Push up on my body And you know we’ve, Already seen all of the parties We can just dance to this (We can just) We can just dance to this [ARIANA] Dear beloved Bring those 501s a bit closer, bit closer And dear my lover Do that thing we never do sober, sober [BOTH] Under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you, yeah We don’t need no place to go Just put on the radio You know what I wanna do We can just dance to this Don’t take much to start me We can just dance to this Push up on my body And you know we’ve, Already seen all of the parties We can just dance to this (We can just) We can just dance to this I don’t want to sleep tonight I just want to take that ride yeah I don’t want to sleep tonight I just want to take that ride yeah We can just dance to this Don’t take much to start me We can just dance to this Push up on my body And you know we’ve, Already seen all of the parties We can just dance to this We can just dance to this Don’t take much to start me We can just dance to this Push up on my body You know we already seen all of the parties We can just dance to this We can just we can just dance to this © 2018 Universal Music Australia Pty Ltd.

Comments to the video: Troye Sivan - Dance To This ft. Ariana Grande

Edouard Dautry 14 minutes ago
Elle l'est belle Ariana Grande j'ai rêvé qu'elle venait dans ma chambre.
Mehreen 32 minutes ago
3:08 when you need to go to the toilet so bad but yr in the middle of the street and try to act normal😂
Xanri Kim 42 minutes ago
He's gay but I like him hahahah.
SAMUEL 7 53 minutes ago
Olavo de Carvalho abrindo o clipe!?
Chaotic Outlaw 2 hours ago
The lady at 0:12 looks quite similar to the lady in the elders react channel.
MK VH 2 hours ago
I don't wAnna sleep tonight night-- *Ooh husky voice*
Kiara Naidoo 2 hours ago
Well I know he's gay but they look so cute together 😘🥀🥀💖
TheMazeRunnerBaMbino 2 hours ago
October 2018?
LA ONU PADRE 3 hours ago
Andaba caliente el wey :v
Weranda 3 hours ago
OMG you are so cute ! <3 I know he's gay
sweet candy28 3 hours ago
I know troye is a bisexual but I can't stop shipping him with arianna like fuck that chemistry between their eyes , i can't stopppp.
Katia De Nicola 4 hours ago
Sei bellissimo!!!!!!!❤❤❤❤
kwaиg 5 hours ago
Kindly Check Out & Subscribe -
TCYoung Savage13 6 hours ago
Wtf is he wearing lol😂😂😂
Scott Rogers 7 hours ago
And then they get engaged in a week.
kiki club 7 hours ago
Omg he's gay
Jiminie Mouse 8 hours ago
Troye looks like my fucking crush.
Daniela Duarte 9 hours ago
Hermosa canción ♥
Vanessa Layner 9 hours ago
1:55 with cute
Binyu Wang 10 hours ago
突然反应过来这就是国内很多人追的戳爷吧
Cadence Davis 10 hours ago
who still bumping in October because this song is so fucking great
William 10 hours ago
cuteness overLOAD, both soo cute and I love Ari, akways have but Troye has a new fan <3
Nicolas Lacchini 10 hours ago
love
666 666 12 hours ago
I thought he was gay
Sarah Nielsen 12 hours ago
Why do the cutest people have to be the gay ones!!! I'm not judging I'm just staring he is cute!
tugce yıldırımlar 13 hours ago
very nice song. my favourite singer Ariana👍🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Ania W 13 hours ago
Love this song :) Poland :) Warsaw :)
Natalie Sam 14 hours ago
love this
Andrew Thompson 14 hours ago
I wonder how hard it is tio keep your jacket from falling off when it's constantly slippin down your arms
JoonahPotter r 14 hours ago
The end is soooo me.😂💕
dollarmas 14 hours ago
*cute*
dollarmas 14 hours ago
You guys are cut couple :D
Stefania Bustos 15 hours ago
Ok, Troye are you gay or not ?? 😐😐
Guillem Gregori 15 hours ago
Estabas mu bien en victorius :c
Solo_ Star 15 hours ago
this guy has weirder dance moves than drake XD in a good way tho
J Payne 16 hours ago
Wasn't that woman with the curly hair from the React channel??
sexmaster lego 15 hours ago
Lol, i think she is. Really.
KOFI SAFORO 16 hours ago
Does anyone notice in the beginning he has just a touch of eyeshadow on? Ugh. Yes Qween!
Lady Universe 17 hours ago
📣 Hey Ariana Grande you are so beautiful and Hey Troye you are cute and you two are great in this song maybe you two should date!? 🎤
sexmaster lego 15 hours ago
Troye is gay.
kawaiidark butterfly 17 hours ago
i like the 90s vibe ariana grande's outfit is giving me. Literally what happened to this video would happen to me and i'll be dancing and everything in my head but to everyone else im just staring of at nothing.
kawaiidark butterfly 17 hours ago
literally my thoughts. his skin is so smooth too,how does he do it?
kawaiidark butterfly 11 hours ago
Lmaoo
sexmaster lego 15 hours ago
Tons of make up 😂
Aidana Salimgerey 17 hours ago
oooh, u have such charming smile
Tania Ija 18 hours ago
I love this song💃✌❤😭
Rejean Benavente 18 hours ago
This has such a mesmerizing vibe that has me coming back each time.
Girls Gamer Never die 18 hours ago
I like her shoes!! 😍❤️
depechemodeforever 19 hours ago
love This. 😘❤️❤️😘❤️❤️😘❤️❤️
Samulka 56 19 hours ago
Amazing ❤️
Sukanya Guha Roy 20 hours ago
Nice beats! Great song
뉴씨 20 hours ago
we can just dance to this!!♥♥
Caitlin Weber 20 hours ago
I feel like they probably had to stop every now and then to untangle the mic cables :D
Lazy Bug 20 hours ago
0:41 killed my soul.
ThatCatRat 10 hours ago
*G.A.Y*
Vanshika Donda 20 hours ago
Is it weird because i kinda ship them
Aloha 4U 22 hours ago
트로이 상상이라서 다행이다. 무슨 치료소나 보호소 같은데. 아이들도 있는데 저런 노랠 하면서 깽판치다니 화날뻔했짜나 ㅋㅋ 근데 이 뮤비 참. 상상력도 센스도 빈약하다. 트로이랑 그란데 아니었으면 지짜 화날 뮤비다. ㅋㅋㅋ
n o b o d y Sajith 22 hours ago
I ship troye and ariana more than i ship pete and ari and troye's gay
Barbara Gergely 23 hours ago
Such a beautiful song 💕 no naked women, no swear words.Purely soul lifting
sexmaster lego 15 hours ago
Yeah.
🦄🐶iiUnicorn_Tearsii🐶🦄 23 hours ago
I think hes a gay?
sexmaster lego 15 hours ago
He is gay
Matilda Caust 23 hours ago
WOW 2 of my FAVE singers doing a dance together! Dream.Come.True!!
chiring phukan 1 day ago
Before 100M Squad!
John Pena 1 day ago
2:29 Its me every time I leave work for the weekend
Angel Chiong 1 day ago
Troye be straight af please?!
sexmaster lego 15 hours ago
Noooooooo!
Lux Luster 1 day ago
Lmao 0:58 got me laughing so hard, and the way he danced after that though, lmao
Anar Anar 1 day ago
😍 😍 😍 👉🏽 🤘 👍👍 👌👌👈🏿
Anamika Patil 1 day ago
1:41 when everyone is mentioning it and it really is hot
Vidisha Conahye 1 day ago
When you wear earphones to hear the song😍🎵:We can just dance to this 💃 Edited:I really like the song 😘 Who is with me 💃🎵🎤😍
Самсп Самса 1 day ago
/ 12:03
Clark Hidalgo 1 day ago
Troye like a boy
Clark Hidalgo 1 day ago
I think the boy is guy but so cute
SevgiYoga & GiflerYapim & 3DResimler & 1 day ago
Fallow me please 😇😇💖💖🌷
T I R A H 1 day ago
Okay but- is that really Mrs.Hudson?
Fabricio Costa 1 day ago
ARI <3
joann smith 1 day ago
So funny how this song has happy fun meant-for-upbeat-tempo-music lyrics but the music is kinda melancholy and lo-fi. lol i dig this thou xD
Franklin Bahandi 1 day ago
I love your hair troy
It's panda time ! 1 day ago
Even though he is gay he is so fucking hot
sexmaster lego 15 hours ago
Being gay doesnt affect your look 😉
Catamedellin1234 1 day ago
YASSSS TROIANA
resean russell 1 day ago
I thought they said we can just have sex still a bop
Mohdnazri Nazri 1 day ago
Best song👍💕💕
Liz Wippel 1 day ago
TroyeSivan DanceToThis JustPutOnTheRadio youKnowWhatWeWannaDo justDanceToThis GreatSong
YoUr FaCe iS fReSh lIkE a SaLaD EnErGy StRoNg 1 day ago
I cant get over on how much he looks like a prince.
Thamires Gomes 1 day ago
Alguém do BRASELLLL??? 🎶😍❤️
Angel The Champ 1 day ago
Who’s still listening in 5089?
ayoub meguellati 1 day ago
he is a true lucifer my greetees king 666
Lana Mha 1 day ago
Ariana's clothes is perfect😷👌👌👌👌
David Wagura 1 day ago
who's here ? last 3 months of 2018
Bárbara Fonseca 1 day ago
0:34 - 0:58 this long continuous shot <3 fucking mesmerizing!!! his moves, his stares - he´s good at this!!!
Suzana Todorovic 1 day ago
And I thought I was the only one who got shivers at 1.41 because of that look
Disney65Fan 1 day ago
Well Ariana aint wearing that ring anymore as she gave it back to Pete. Thank god the girl ditched him
SJ Villegas 1 day ago
E
Triana Fam 1 day ago
omg his moves !!! 😮 😍
Tobias Jordan 1 day ago
EEEK.BUTTERFLIES
Brad Lavelle 1 day ago
I don't know or care if he is gay but my Lord he is SO SEXY!!
staffxwngzgx LILITTKS BUTERZ 1 day ago
amo vocês💘
DaycareJoy 1 day ago
I make soul music that someone in this big whole world would like.maybe one , maybe a million
Allison Feuvrier 1 day ago
Copycat much? Video of The Knife, Pass this on :)
stella. 1 day ago
troye lowkey looks like ellen here
Gamer Shoura 1 day ago
1:42 aww the smile The way he looked Ariana!!!😍 The full video is just like me when I am home alone!!!😅
Deivison Oliveira 1 day ago
Só eu escutei 1 milhão de vezes 🇧🇷🇧🇷
Husbandless For Taehyung 1 day ago
This video is so relatable
alannah griffiths 1 day ago
I want to marry him.I know he is gay but he is so hot and sexy!
Георгий Николаенко 2 days ago
Классно поют!!!
Ψ Omega Ψ 2 days ago
*I hate how gay guys always get to hang out with any girl they'd like*