Fifth Harmony - Not That Kinda Girl (Live at FunPopFun Festival)

Над видео могла бы быть ваша реклама.
16243 ratings | 555507 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


Fifth Harmony - Not That Kinda Girl (Live at FunPopFun Festival)

Live at FunPopFun Festival - Brazil 7/27 available at: iTunes: Amazon: Spotify: Google: Apple Music:

Comments to the video: Fifth Harmony - Not That Kinda Girl (Live at FunPopFun Festival)

Khedge Cab Afable 1 month ago
Dinah's adlibs 😍😍
nikki cabeyo 1 month ago
0:52 YAW!!! that's my favorite😂❤
ImmaTheBæ Xoxo 1 month ago
where is ma boss lolo😑
Yelendria Love 1 month ago
I'm starting to get really really really obsessed with Dinah 😍😍😍
Efecan Polat 2 months ago
EFECAN AND A CAR CRASH IN THE FACE OF A FEW DAYS AGO AND THE SAME TIME THE
Austin Line 3 months ago
At 1:36 it looks like they are trying to do the New Kids - The Right Stuff dance
That'stheway Ms.J 3 months ago
This sounds like Janet Jackson’s “You want this.”
dionicio garcia arias 4 months ago
6YearsOfFifthHarmony😭😭❤
Gerardo Lara 4 months ago
😝👌
meg_is_ ded 4 months ago
for lauren's part, Dinah should've sang. She doesn't have a fucking solo in the song. idk just my thots
Zixiaan M. 4 months ago
Where's Lauren?
Camila Jáuregui 4 months ago
Y Lauren?
Janine Delfin 4 months ago
Where’s Lauren?????
aggressivelysensitive 5 months ago
This was in 2017, Camila had already announced that she was going to leave right?
Mady Acosta 5 months ago
Donde estaba Laureeen???
Melissa Hernandez 5 months ago
That song was at the concert
Bernard Pussycat 5 months ago
2018????
Fernando Casco 5 months ago
LAUREN???
m13laball 5 months ago
Anyone else notice Normani never sings the words that's on the album? Album version: You show up in the club, just 'cuz you got bottles, trynna talk shit. Live version: Just 'cuz you talk good, you trynna pop bottles, trynna talk shit.
Anna Keating 5 months ago
uhhhh ally is soooo talented frrr she gets slept on so much lol
golden star 5 months ago
Wheres lauren?
Allysus De Yizuz :v 6 months ago
I'm going to ask something really stupid (I think so) where is Lauren?
leanne paje 7 months ago
Where the f*ck is Lauren?!?!
Tiah Fisher 7 months ago
That damn leg move LMAO
Hannah Andrews 7 months ago
Where's lauren?
Yorrana Nascimento 7 months ago
All my god
Christian Morris 7 months ago
Where is lauren??why she not belong on this performance??
Kimberly Martinez 8 months ago
Dios mío ¡ALLY!♡♡♡
RaphaCool Johnson 8 months ago
Camila💜
Yorrana Nascimento 8 months ago
Dinah Jane mmmm
jodi leah 8 months ago
you can tell Mila is trying to properly feel the song and get into it but i can tell she isn’t at all- this is why she left
jodi leah 8 months ago
2:23 a mess. it’s just a mess
Ratna Cempaka Yelestine 8 months ago
the fact that they're on hiatus, i'm gonna have a major throwback on each video. :(
Emaan Ahmed 10 months ago
Ok for those people who dont know where Lauren went, she was arrested at an airport for possesion of weed
Maria Rinta-Rahko 10 months ago
Ally and Camila slayed this song💚💚💚💚
Desi cncowner 10 months ago
Where Is lauren ?
No Tears 10 months ago
1:47 that Cubian ass tho 😍
No Tears 10 months ago
Everyone keep saying: Camila saved that but i think they all saved that 💕
Cindy Nguyen 10 months ago
Wait there was five girls in work, what happened to the fifth
Emaan Ahmed 10 months ago
Lauren was arrested or something
Ariananator Moonlight bae faan 10 months ago
Where is Lauren
Wamermelone XOX 10 months ago
WERE IS LAUREN
Allysson Davy 10 months ago
Brasil 🇧🇷🇧🇷
Thais Pereira 11 months ago
Vai Brasil
ComAmorAnnie 11 months ago
Lauren menininha das drogas
moon sun 11 months ago
I am so lesbian
moon sun 11 months ago
THIS SONG IS GOLD
Mani Camregui 11 months ago
wow I love my girls but I can’t get over how much this night was Camila and the flops. truetea
Normani Jane 11 months ago
YASSSS NORMANIII SAVE THIS MESS
all songs Girl 11 months ago
i love that song and i can join you?
dream 11 months ago
normila is strong with this one
Angi YT 1 year ago
Camila Cabello <3
Jonathan Ulysse 1 year ago
That was beautiful! Amazing!
reasonidols 1 year ago
😻💛💛💛
Skippy Cabello 1 year ago
1:56-1:58 look on camila and heard the song
want clear skin? stan loona 1 year ago
Omfg why does Dinah have to be so fuccin adorable chubby-ish hot
Emily Thaina 1 year ago
Love you Fifth Harmony 💜💜🇧🇷🇧🇷
Little Harmony Ariana 1 year ago
Where Lauren?😍😘
ジ‘Kanekinha 1 year ago
Camila?
ramon baugh 1 year ago
Where's Lauren during these songs.
Elijah J Jones 1 year ago
This is so iconic
Jana Evans 1 year ago
Camila forever
Maria Silva 1 year ago
5H FOREVER 😍❤😢
priscilla leng 1 year ago
Mila ❤️
324b21 1 year ago
i love normanis part
324b21 1 year ago
why did they post this after cc left???
Kath CabeYo 1 year ago
OMG! Where's Lauren?
Elena CR 1 year ago
Ally Queen always is better 😍
I r r e l e v a n t Af 1 year ago
Lauren's voice is so angelic you can't even hear Herrrr!!
Valkyrie queen 1 year ago
That YOU WANNA TOUCH IT from camila. I love that part.
Danica Regiene Viloria 1 year ago
I miss this
nayeon's big dick 1 year ago
I FUCKING LOVE NORMANI
Jocelyn 1 year ago
Mila get tf off the stage 😅😅 nah but I ❤ how she hyped Mani up
lamp jauregui 1 year ago
If y'all wanna be hit by fetus fifth harmony go to 1:36
thealistic allistic 1 year ago
Ally covering part of Lauren Good Voice Ally
Lastra El Panda :3 1 year ago
Camila yes is cuz you are hot xD
jinppreciation 1 year ago
this is pretty much my fave song from 727 tbh
Gaby Ester 1 year ago
Talent show performance but not bad they obviously needed more practice if each one was missing like how it would go
Hannah Askar 1 year ago
By
KÉANU F 1 year ago
this was so awkward and a mess like their team sets them up to fail tbh
Shawn152 1 year ago
Was that Mila that told Mani Get it Girl in the beginning?
Zahra Hameed 5 months ago
Shawn152 No that was Ally.
Neveha Monjaras 1 year ago
Where is Lauren???
Little Thirlwall 1 year ago
She was arrested for weed possesion this day lmao
Thales Soares 1 year ago
Não fui não tava mas assinti do começo ao fim, show da porra
Thales Soares 1 year ago
hino injustiçado
priscilla leng 1 year ago
DAMN camila❤️❤️❤️😂
Valdecir Silva 1 year ago
Where's Lauren?
Leilani Maiava 1 year ago
and Lauren 😘
Leilani Maiava 1 year ago
Dinah I love you 😘
Leilani Maiava 1 year ago
hi fifth harmony I wish I meet you guys love guys 😘😘✌🤘👌❤
Emilly Gamer 1 year ago
cadê a lauren
mar m 1 year ago
SHUT UP CAMILA
Marwan Ali 1 year ago
Did Allysus just swear at 3:12 ? 😲😲 Or was it Dinah ?
Emaan Ahmed 10 months ago
NO IT WAS ALLY OMGGG ALLYSIN
Kaylee Ann 1 year ago
IS NO ONE TALKING ABOUT DINAH?! LIKE WHAT A QUEEN
Neveha Monjaras 1 year ago
Just imaging that I was in fifth harmony!!!!!!!!😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁💍🎒👝🌮💍💍💍🎒🎒🎒👝👝👝🌮🌮🌮
Neveha Monjaras 1 year ago
Isa chung how is this old????????🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Sammy Perez 1 year ago
before camila left. so 3-5 days before she left.
Fanfics Brasil 1 year ago
A coreografia tava uma bagunça coitadas, acho que não deram tempo pra elas ensaiarem sem a Lauren no dia foi tudo muito rápido
Neveha Monjaras 1 year ago
Where is Lauren? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 I thought Lauren was supposed to be there,and Camila was making her own music.
Sammy Perez 1 year ago
this is old.
Maitte LD 1 year ago
TBH Camila and Normani saved this
maddie jenkins 1 year ago
fifth harmony if lauren left instead of camila lmao
alondra hh 1 year ago
FUCK ME UP CAMILA
toricorn 1 year ago
I'm obsessed with the way Camila says you wanna touch it at 1:20
Simran Gerrard 10 months ago
Same
Lizbeth De Los Angeles 10 months ago
Omg yes
staywoke_11 10 months ago
toricorn omg yesssssss! 😍😍